logo
دوره 10، شماره 37 - ( 1392 )                   جلد 10 شماره 37 صفحات 28-9 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Sehat S, Biazar A, nikfar F. Investigation of Effect of Service Quality and Trade Names Image(Brand Image) on Purchasing Intention the Insurance Industry from Customers. QJIA 2014; 10 (37) :9-28
URL: http://journal.sbkiran.ir/article-1-138-fa.html
صحت سعید، بی آزار احمد، نیک فر فاطمه. بررسی تاثیر کیفیت خدمات و تصویر نام تجاری( برند) بر قصد مشتریان صنعت بیمه. فصلنامه بیمه و کشاورزی. 1392; 10 (37) :9-28

URL: http://journal.sbkiran.ir/article-1-138-fa.html


چکیده:   (156 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1402/12/5 | پذیرش: 1392/11/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.